چرب زبانی ایران ایرانی همکاری ایرانی

چرب زبانی: ایران ایرانی همکاری ایرانی گرجستان گرجستان ایرانیان حسن روحانی رییس جمهور ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نباید منتقدان را تخطئه کنیم / سخنگوی دولت

معاون مدیر جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی جهت انتقاد باقی نگذاریم، افزود: البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می‎شود، حتما باید

نباید منتقدان را تخطئه کنیم / سخنگوی دولت

سخنگوی دولت: نباید منتقدان را تخطئه کنیم

عبارات مهم : انتقاد

نوبخت: جهت بعضی منتقدان دولت ۲۹ اردیبهشت آخر مسابقه ها نبود

معاون مدیر جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی جهت انتقاد باقی نگذاریم، افزود: البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می‎شود، حتما باید از دولت دفاع کنیم.

نباید منتقدان را تخطئه کنیم / سخنگوی دولت

محمدباقر نوبخت در تصویر العمل به این تحلیل که مخالفان در حال ایجاد فضای دولت ستیزی در جامعه هستند، در چنین شرایطی دولت چه برنامه ای جهت پیشگیری و کنترل این مسئله دارد؟، به خبرآنلاین گفت: جهت جلوگیری از چنین اقداماتی جهت آقای مدیر جمهور وقت های متنوعی وجود دارد. از این وقت های مغتنم حتما باید استفاده و با مردم صحبت کنیم.

وی با اشاره به وقت های متفاوت وزرا و معاونان مدیر جمهور جهت صحبت با مردم، افزود: بعد از آخر جلسه هیأت دولت، امکان ارتباط همکاران با رسانه ها فراهم هست، همچنین وزرا بنا به دستور مدیر جمهور جهت برقراری ارتباط با مردم، می توانند در شبکه های تلویزیونی و گفتگوهای خاص در رسانه ملی حضور پیدا کنند. راهکار دیگر مصاحبه های اختصاصی با مجموعه رسانه های نوشتاری است تا پرسشها را با مردم در میان بگذارند. علاوه بر آن آخر هفته عموم وزرا جهت انجام بازدیدهایی به استان ها سفر می کنند و می توانند با گفت و شنود مستقیمی که با مردم دارند، این توصیه به حق آقای مدیر جمهور را اجرا کنند.

معاون مدیر جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی جهت انتقاد باقی نگذاریم، افزود: البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می‎شود، حتما باید

سخنگوی دولت در پاسخ به این سئوال که شما هم اراده مخالفان جهت ایجاد فضای دولت ستیزی در جامعه را احساس کردید؟ یادآور شد: طبیعی هست، ما باید بپذیریم که منتقدان جدی داریم، جهت بعضی منتقدان ما 29 اردیبهشت آخر مسابقه ها نبود و از نظر آنها مسابقه هنوز ادامه دارد. بنابراین از هیچ فرصتی مضایقه نمی کنند.

معاون مدیر جمهور افزود: اگر عنوان «مخالف» را با یک مسامحه به «منتقد» تبدیل کنیم، نباید منتقدان را تخطئه کنیم؛ ذات و نهاد و هویت منتقد بر همین است که انتقاد کند. ما باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی جهت انتقاد باقی نگذاریم. البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می شود، حتما باید از دولت دفاع کنیم. چون نشان داده می شود که در پاره ای موارد منتقدان هیچ حد و مرزی از انصاف و اخلاق را جهت طرح انتقاد به رسمیت نمی شناسند.

واژه های کلیدی: انتقاد | مسابقه | منتقدان | رسانه ها | رسانه ملی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار