چرب زبانی ایران ایرانی همکاری ایرانی

چرب زبانی: ایران ایرانی همکاری ایرانی گرجستان گرجستان ایرانیان حسن روحانی رییس جمهور ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری الناز شاکردوست آخر دیده شد

بعد از اعلام نامزدهای متفاوت مراسم خوش حالی منزل سینما و مقایسه آن با کاندیداها و برنده‌های جشنواره‌ فیلم فجر در دو دوره گذشته می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سلیق

الناز شاکردوست آخر دیده شد

الناز شاکردوست آخر دیده شد

عبارات مهم : تاریخ

بعد از اعلام نامزدهای متفاوت مراسم خوش حالی منزل سینما و مقایسه آن با کاندیداها و برنده های جشنواره فیلم فجر در دو دوره گذشته می توان اینطور نتیجه گرفت که سلیقه هئیت داوران جشنواره فیلم فجر و مراسم خوش حالی منزل سینما شباهت های زیادی با هم دارد.

به گزارش خبرآنلاین، نامزدهای بیستمین مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران که امسال به ریاست علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما برگزار می شود چند روز پیش اعلام شد تا مشخص شود در این دوره از مراسم خوش حالی کدام فیلمسازان، بازیگران، تهیه کنندگان و عوامل فنی سینما با یکدیگر جهت جوایز این مراسم خوش حالی به مسابقه می پردازند. در مراسم خوش حالی امسال منزل سینما توجه داوران به دو فیلم «بدون تاریح، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی زیاد بوده و این دو فیلم در ده رشته متفاوت نامزد دریافت جایزه شدند. در گزارشی که در ادامه می خوانید نگاهی داشتیم به نامزدهای بیستمین مراسم خوش حالی منزل سینما و مقایسه آثاری که در جشنواره فیلم فجر هم در رشته های متفاوت نامزد دریافت گروه تحریریه سایت شده است بودند.

وقتی نامزدها یکسان می شوند
نکته مهمی که در میان اسامی فیلم هایی که جهت مراسم خوش حالی امسال نامزد دریافت جایزه شدند به چشم می خورد حضور تعدادی از آثاری است که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور نداشتند و حالا اینجا نامشان در میان نامزدهای مهم دیده می شود. جهت نمونه فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی که در جشنواره سال گذشته نبود، امسال در مراسم خوش حالی منزل سینما در چند رشته مهم نامزد دریافت جایزه شده است است.

مورد دیگر ولی اشتراک بعضی از نامزدهای مراسم خوش حالی منزل سینما با جشنواره فیلم فجر هست، جهت مثال فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته علیرغم همه انتقادهایی که به آن شد در چند رشته کاندید شد در مراسم خوش حالی منزل سینما هم نامش در چند رشته مهم دیده می شود. البته شاید اگر سایر فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمدند تا به حال اکران عمومی شده است بودند اکنون تعداد اشتراکات مراسم خوش حالی منزل سینما و جشنواره فیلم فجر زیاد از این لیستی بود که حالا به چشم می خورد.

الناز شاکردوست آخر دیده شد

شباهت سلیقه جهت «به وقت شام»
در بخش عالی ترین فیلم علی جلیلوند جهت «بدون تاریخ، بدون امضا»، محمد خزاعی جهت «به وقت شام»، مانی حقیقی جهت «خوک»، رضا درمیشیان جهت «عصبانی نیستم» و جهانگیر کوثری جهت «فراری» کاندید دریافت جایزه شدند که در میان آنها «بدون تاریخ، بدون امضاء» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هم کاندید عالی ترین فیلم شده است بود. فیلم «به وقت شام» هم دیگر اثر مشترکی است که هیئت داوران مراسم خوش حالی منزل سینما و جشنواره فجر آن را به عنوان عالی ترین فیلم دیدند و از همین رو این ساخته حاتمی کیا که تهیه کنندگی اش بر عهده محمد خزاعی بوده نیز در لیست نامزدهای عالی ترین فیلم مراسم خوش حالی منزل سینما هم دیده می شود. فیلم «فراری» ولی با اینکه در رشته عالی ترین فیلم نامزد دریافت جایزه در جشنواره فیلم فجر نشده بود ولی در جشنواره دو دوره قبل جایزه خاص هیئت داوران را از آن خود کرد.

بهترین کارگردان های دوره 35 و 36 جشنواره فجر رقیب یکدیگر
اصغر یوسفی نژاد («ائو» (خانه))، وحید جلیلوند («بدون تاریخ، بدون امضاء»)، ابراهیم حاتمی کیا(«به وقت شام»)، فریدون جیرانی(« خفه گی»)، مانی حقیقی («خوک») و رضا درمیشیان («عصبانی نیستم») نیز فیلمسازانی هستند که جهت کسب جایزه عالی ترین کارگردان در بیستمین مراسم خوش حالی منزل سینما با هم مسابقه می کنند. در این میان فیلم سینمایی «به وقت شام» در جشنواره سال گذشته توانست جایزه بهرین کارگردانی را جهت حاتمی کیا به همراه بیاورد. در جشنواره سی و پنجم هم وحید جلیلوند جایزه عالی ترین کارگردانی را جهت ساخت «بدون تاریخ، بدون امضا» نصیب خودش کرد. فیلم «ائو» هم برنده جوایز گروه تحریریه سایت زرین و سیمین عالی ترین فیلم و فیلمنامه از سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر شده است بود.

یک فیلمنامه کمدی در مسابقه با اجتماعی ها
علی زرنگار و وحید جلیلوند جهت «بدون تاریخ، بدون امضاء»، رضا مقصودی و افرا جورابلو جهت «خجالت نکش»، مانی حقیقی جهت «خوک»، فرید مصطفوی و ابوالحسن داودی جهت «زادبوم»، امیر عربی جهت «سارا و آیدا» و رضا درمیشیان جهت «عصبانی نیستم» نیز نامزدهای عالی ترین فیلمنامه هستند. در بخش فیلمنامه ولی تنها یک گزینش یکسان به چشم می خورد و آن هم فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» است که جشنواره سی و پنجم در همین بخش نامزد دریافت جایزه شد.

نامزدی دوباره شبنم مقدمی، غزل شاکری، امیر آقایی و نوید محمدزاده
محدثه حیرت جهت «ائو (خانه)»، شبنم مقدمی جهت «خجالت نکش»، الناز شاکردوست جهت «خفه گی»، فرشته حسینی جهت «رفتن، غزل شاکری جهت «سارا و آیدا» و زهرا داودنژاد جهت «شماره ۱۷ سهیلا» نامزدهای عالی ترین بازیگر نقش اول زن هستند. در بین این بازیگران شبنم مقدمی در جشنواره امسال و غزل شاکری در دوره سی و پنجم جشنواره هم نامزد دریافت جایزه شده است بود.

بازی متفاوت الناز شاکردوست در فیلم «خفگی» هر چند با تحسین منتقدان روبه رو شد ولی تا پیش از این مورد توجه هیات داوران جشنواره های سینمایی قرار نگرفته بود.

بعد از اعلام نامزدهای متفاوت مراسم خوش حالی منزل سینما و مقایسه آن با کاندیداها و برنده‌های جشنواره‌ فیلم فجر در دو دوره گذشته می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سلیق

امیر آقایی جهت «بدون تاریخ، بدون امضاء»، نوید محمد زاده جهت «خفه گی»، حسن معجونی جهت «خوک»، حامد بهداد جهت «سد معبر» و نوید محمدزاده جهت عصبانی نیستم» هم بازیگران مردی هستند که جهت دریافت تندیس عالی ترین نقش اول مرد با یکدیگر به مسابقه می پردازند. پیس از این امیر آقایی در سی و پنجمین جشنواره فجر هم نامزد دریافت جایزه شده است بود. نوید محمد زاده هم در جشنواره سی و دوم طعم کاندیدا شدن جهت بازی در «عصبانی نیستم» را چشیده بود.

البته ناگفته نماند که نامزدهای بخش های فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند مراسم خوش حالی منزل سینما هنوز اعلام نشده اند و قرار است طی روزهای آینده نام آنها نیز در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

واژه های کلیدی: تاریخ | جایزه | سینما | دریافت | سینمای | نامزدی | جشنواره | سینمایی | جشنواره فیلم

الناز شاکردوست آخر دیده شد

الناز شاکردوست آخر دیده شد


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار