چرب زبانی ایران ایرانی همکاری ایرانی

چرب زبانی: ایران ایرانی همکاری ایرانی گرجستان گرجستان ایرانیان حسن روحانی رییس جمهور ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی دارویی که 1 روزه ویروس آنفلوانزا را می‌کشد

یک دارو موسوم به “زوفلوزا” که می‌تواند ویروس آنفلوآنزا را در یک روز از بین ببرد، در ژاپن تایید شده است است.

دارویی که 1 روزه ویروس آنفلوانزا را می‌کشد

دارویی که 1 روزه ویروس آنفلوانزا را می کشد

عبارات مهم : ویروس

یک دارو موسوم به “زوفلوزا” که می تواند ویروس آنفلوآنزا را در یک روز از بین ببرد، در ژاپن تایید شده است است.

به گزارش ایسنا، یک دارو که می تواند آنفلوآنزا را در عرض 24 ساعت به سرعت از بین ببرد، به تازگی به وسیله مقامات ژاپن تایید شده است است.

در ایالات متحده آمریکا ولی همچنان یک دارو با نام تجاری “تامی فلو” به عنوان داروی برتر ضد ویروسی آشنا می شود.

با وجود اینکه در فصلی هستیم که فوت و میر ناشی از آنفلوآنزا به وقوع می پیوند، ممکن است کمی طول بکشد تا این داروی ژاپنی بتواند در ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورها استفاده شود.

در بعضی کشورها از جمله آمریکا، بیماری آنفلوآنزا در زمستان امسال بسیار شدید بوده و مقامات هر کاری که می توانستند انجام می دهند تا از موارد زیاد و فوت و میر ناشی از مبتلا شدن به آنفلوآنزا جلوگیری کنند.

در حالی که شرکت های دارویی هنوز در حال تلاش جهت یافتن راه های تازه جهت مبارزه با آنفلوآنزا هستند، ژاپن به تازگی یک داروی تجربی را قبول کرده است که گویا می تواند ویروس های آنفلوآنزا را تنها در 24 ساعت از بین ببرد.

ظاهرا آزمایش نهایی روی بیماران ژاپنی و آمریکایی مبتلا به آنفلوآنزا نشان داده است که این دارو موسوم “زوفلوزا”(Xofluza) می تواند ویروس را در مدت میانگین 24 ساعت بکشد.

در مقایسه، داروی انتخابی در ایالات متحده آمریکا موسوم به “تامی فلو” جهت حصول نتیجه های شبیه، سه برابر زیاد وقت نیاز دارد.

علاوه بر این، “زوفلوزا” تنها نیاز به یک دوز واحد بدون در نظر گرفتن سن دارد، در حالیکه “تامی فلو” باید دو بار در روز جهت حداقل 5 روز و احتمالا زیاد جهت موارد شدید، مصرف شود.

مشکلی که با ویروس آنفلوآنزا وجود دارد این است که به سلول های انسان حمله می کند و عملا آنها را می رباید و به مواد ویروسی تبدیل می کند.

داروهای کنونی در بازار به سلول ها این امکان را می دهند که خود را از وجود ویروس پاک کنند و بعد از آن مانع از آلوده شدن سلول های دیگر شوند.

اما چیزی که باعث می شود “زوفلوزا” منحصر به فرد شود و آن را کاملا از سایر داروهای موجود در بازار متمایز می کند، روشی است که با آن ویروس آنفلوآنزا را درمان می کند.

این دارو به جای جلوگیری از ربوده شدن سلول ها جهت آلوده کردن سلول های دیگر، با مسدود کردن آنزیم فلزی که ویروس ها جهت از آلوده کردن سلول ها استفاده می کنند، از استخدام سلول ها به وسیله ویروس جلوگیری می کند.

این دارو بر روی دانش پیشین در مورد ویروس اچ .آی .وی ساخته شده است است و دارویی است که در کشتن ویروس ها راحت تر و سریع تر عمل می کند و تحمل پذیری بهتری نسبت به “تامی فلو” دارد.

تاکنون هیچ عارضه جانبی احتمالی از “زوفلوزا” مشخص نشده است.

قرار است “زوفلوزا” در ژاپن از ماه مارس به قفسه های داروخانه ها برسد، ولی نمی توان انتظار داشت که این دارو به زودی در کشورهای دیگر توزیع شود.

انتظار می رود که تولیدکننده ژاپنی “زوفلوزا” و تولیدکننده آمریکایی “تامی فلو” به توافق برسند، ولی این کار حداقل تا سال 2019 وقت می برد.

دارویی که 1 روزه ویروس آنفلوانزا را می‌کشد

واژه های کلیدی: ویروس | دارویی | آمریکا | جلوگیری | ضد ویروس | آمریکایی | آنفلوآنزا | ایالات متحده


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار